maandag 30 januari 2017

Stampin with Liz Design: Global Design Project Challenge

Ik ben een beetje verloren tijd aan het inhalen volgens mij, haha. Maar wanneer je één keer weer begint, is het zo heerlijk, dat ik er gewoon even de tijd voor genomen heb, nadat het zo lang niet kon. Vandaag ben ik gaan zitten voor een kaartje met de Dragonfly Dreams set. In deze stempelset vind je een prachtige libelle en bij, compleet met leuke teksten en een achtergrondstempeltje.



Bij deze set heeft Stampin' Up ook weer gezorgd voor een bijpassende thinlits set. Ik kan bijna niet meer zonder, plaatjes uitknippen is voor mij niet echt een hobby, haha. De set heet Detailed Dragonfly Thinlits. Wanneer je de stempelset en de thinlits samen besteld, geeft Stampin' Up je een leuke bundel korting. Wat mij betreft zeker samen aanschaffen!


Bij Global Design Project is vandaag een nieuwe challenge #GDP072 van start gegaan en met deze kaart wil ik weer een poging wagen. Heel leuk om te zien dat mijn vorige inzending (het Vaderdag kadootje met de bierflesjes) bij de winnaars zat!


Veel creatieve groetjes,


8 opmerkingen:

  1. Goed bezig, Linda. Ook dit is weer een pracht van een kaart en een erg mooie uitwerking van deze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje!
    Superfijn dat je weer kunt stempelen :)
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW!!! im in love with this card!! Love the silver embossing on vellum! fantastic ideas, and a great CASE!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowsers this is beautiful! Great job, thanks for joining us this week at the Global Design Project x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Liz! Absolutely stunning! Thanks for playing along with this week's CASE the Designer Challenge at the Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen