vrijdag 27 januari 2017

Stampin with Liz Design: Sweet Cupcake

Na een lange afwezigheid is de eerste kaart van Stampin with Liz Design dan eindelijk een feit! Ik heb ik de tussentijd natuurlijk wel alles op het gebied van Stampin' Up in de gaten gehouden en mijn eerste kaartje moest dan ook zijn met de stempelset Sweet Cupcake. Wat is die leuk! Het cupcakeje is zo ontzettend schattig! Ik houd er wel van, de topping en het cakeje zijn in 3 delen te stempelen, zo krijg je erg leuke kleurschakeringen. Helemaal handig dat de stempelset echt clear is, zo makkelijk om het figuurtje verdieping te geven! Afgemaakt met een vleugje Dazzling Details is hij niet te weerstaan!



De kaart is opgesteld in Sahara Sand cardstock, beplakt met design papier en op de voorzijde gehalveerd om daar een strook wit cardstock over heen te laten vallen. Geeft een erg leuk, speels effect!


Heb jij de Sweet Cupcake set nog niet? Zeker een plekje op je wenslijstje waard wat mij betreft!



Bijna therapeutisch, maar heerlijk om weer creatief bezig te kunnen zijn. Deze kaart gaat dan ook zeker niet de laatste zijn! Mocht je het leuk vinden om op de hoogte te blijven van mijn nieuwe frisse enthousiaste creatieve ideeën, houd dan mijn blog, facebook- of pinterest pagina in de gaten. Hopelijk tot snel!

Veel creatieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten