zondag 5 februari 2017

Stampin with Liz Design: So very Much

Vandaag wil ik jullie laten zien dat een leuk kaartje zeker niet altijd een heleboel tijd en inspanning hoeft te kosten. Als demonstrator vind ik het altijd fijn om een aantal bedank kaartjes achter de hand te hebben voor klanten. Plaats je bij mij een bestelling, ontvang je niet alleen het leuke voordeel van 10% korting en vanaf € 60 betaal ik je verzendkosten, maar ontvang je ook bij je eerste bestelling een catalogus en een leuke kaart. Wanneer je in het afgelopen half jaar een bestelling hebt geplaatst, zend ik je natuurlijk ook kostenloos een nieuwe catalogus wanneer deze verschijnt. Verzenden kan natuurlijk door heel Nederland, woon je in de omgeving van Albergen of Oldenzaal, dan is het natuurlijk ook mogelijk om tijdens een verzamelbestelling iets mee te bestellen. Je kunt je bestelling dan ongeacht de bestelgrootte altijd verzendkostvrij bij mij ophalen. De eerstvolgende verzamelbestelling vind plaats op 8 februari as. Mocht je mee willen bestellen, laat het mij dan snel weten.



Voor dit kaartje heb je een basis kaart nodig in Whisper White. De voorgrond is een strook Watercolor paper. Met de Blushing Bride inkt heb ik een watercolor laagje aangebracht. Druk wanneer je inktpad dicht is, eens flink aan het dekseltje, zo ontstaat er aan de binnenzijde van het deksel een inktvlek. Wanneer je een natte kwast pakt en over de vlek gaat, kun je heerlijk kleuren op je papier. Vervolgens heb ik met de Project Life Journaling Pen uit de vrije hand een leuk kader geschetst. In de Sale-A-Bration folder vind je de leuke stempelset So Very Much, waar de tekst Thank You en So Very Much uit afkomstig is. Heel simpel, heel snel en wat mij betreft heel leuk!



Veel creatieve groetjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten