vrijdag 17 februari 2017

Stampin with Liz Design: Weather Together

Met sommige stempelsets raak je nooit uitgespeeld, ik heb wel iets met de Weather Together stempelset! Ik wil jullie vandaag 2 totaal verschillende kaarten laten zien, met 2 totaal verschillende boodschappen die toch beiden met dezelfde stempelset gemaakt zijn. De eerste kaart is een mooie, vrolijke kaart met veel hartjes en de tweede een kaart voor iemand die een beetje steun kan gebruiken. Super veelzijdig dus! Twijfel jij nog over deze set? Niet doen hoor, ga er voor!


Deze gave stempelset kun je compleet bestellen met bijbehorende thinlits, die ik voor beide kaarten gebruikt heb. Op de grijze kaart de super leuke wolkjes en voor de roze kaart natuurlijk de hele paraplu en zodoende een shaker frame gecreëerd. Achter het frame heb ik een stukje windowsheet geplakt en hartjes achter gedaan. Altijd een super leuk effect!


Lijkt het jou ook leuk om met deze stempelset aan de slag te gaan? Binnenkort organiseer ik een leuke workshop met deze set, ik laat jullie binnenkort de data weten. Heb jij alvast interesse, laat het dan weten! Workshops zijn er voor iedereen die kennis wil maken met Stampin' Up of gewoonweg voor het heerlijk knutselen met anderen. Het maakt daarbij niet uit of je beginnend bent of gevorderd.



Bedankt voor het kijken, veel creatieve groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten