donderdag 30 maart 2017

Stampin with Liz Design: High Tide!

Vandaag wil ik een leuke kaart met jullie delen die gemaakt is met de stempelset High Tide. Een prachtige set, die met al zijn achtergrondstempels een hele mooie sfeer neer zet! Ik heb de kaart vandaag neutraal gehouden, in prachtige serene kleuren!

Today I'd like to share a fun card with you that I made with the set High Tide. Such a beautiful set, which sets a perfect scereny up with al the gorgeous background stamps! I've kept the card very neutral today, in beautiful sereen colors!


Ik vond deze kaart wel leuk aansluiten bij de Global Design Project challenge van deze week.

I thought the card fit the challenge great that runs this week at Global Design Project.


Ben jij ook creatief en lijkt het je leuk om in een klein gezelschap samen een kaart te maken? Ik organiseer met regelmaat Workshops en Koffie & Kaart ochtenden. Vanochtend heb ik tijdens een Koffie & Kaart ochtend met een gezellig groepje dames deze kaart gemaakt, dames bedankt! Zie de agenda voor de komende Workshops en Koffie & Kaart ochtenden!





Veel creatieve groetjes,





Product List

8 opmerkingen:

  1. prachtige kaart geworden, ik heb de set ook, nog niet veel meegedaan, je kaart geeft wel inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Alma! Soms moet je even inspiratie op doen, gewoon te voorschijn halen, tis een prachtige set!

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulous card Liz. Love your take on Louise's card. Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project challenge! Make sure you pin your project to the official Global Design Team Pinterest board.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Liz! Your card is STUNNING and I'm so grateful you played along and CASEd me this week for the Global Design Project. xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx Louise! Your card was a great inspirator! All your cards are!

      Verwijderen