vrijdag 12 mei 2017

Stampin with Liz Design: Winactie!

Wil jij een leuke stempelset winnen? Like en deel dan mijn pagina! Of kom mijn blog volgen! Ik verloot onder de deelnemers een leuke SAB stempelset!

Regels: like mijn facebookpagina en like en deel dit bericht op facebook of volg mijn blog (zie de button aan de rechterzijde van mijn blog). Mijn blog volgen via email telt helaas niet, ik krijg hier nl geen melding van wanneer iemand zich via deze optie opgeeft en kan ik niet controleren of je mee speelt. Indien je mij al volgt, helemaal leuk en doe je natuurlijk ook mee met de actie! Wanneer er 75 likes op Facebook of 50 volgers op mijn blog zijn, loot ik iemand uit! Je ontvangt dan van mij een leuke stempelset uit afgelopen SAB uit mijn prive collectie. Ben jij geen stempelaar, maar wil je toch mijn pagina liken en delen? Dan ontvang je van mij een leuke set eigengemaakte kaarten.

Volg je zowel mijn blogpagina als mijn facebookpagina, gaan er 2 lootjes mee in de trekking!



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en een erg lief gebaar.
    Ik heb geen facebook, maar doe wel graag hier mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lekker rustig geen Facebook! Maar geeft niets, je doet automatisch mee hoor Jeanet, je volgt mijn blog al een tijd, hihi.

      Verwijderen
  2. Super leuk! En heel lief! Ik volg je graag dus ik doe graag mee. Ik zal straks ook eens op FB kijken. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Sarah! Natuurlijk speel je al automatisch mee als volger, maar zeker leuk als je me ook op fb volgt!

      Verwijderen
  3. Hoi Liz ik heb je winactie op mijn blog gedeeld, je kan het terug vinden in de slidebar onder het kopje Candy's.
    en ook je facebookpagina gedeeld.
    hier kan je mijn Facebook terug vinden   https://www.facebook.com/adriana.v.paasschen zou het leuk vinden als je mij ook komt volgen:)
    groetjes en tot ziens :) Adriana/Sjeeny 

    BeantwoordenVerwijderen