zondag 9 juli 2017

Stampin with Liz Design: Magical Mermaid Card!

Magical Mermaid, heb jij deze geweldige stempelset al voorbij zien komen? Zo heerlijk een nieuwe catalogus met zoveel nieuwe producten, ik raak niet uitgekeken. Deze set heb ik met mijn eerste bestelling in juni wel gezien, maar ik twijfelde en heb deze toen niet mee besteld. Maar spijt, spijt, haha, ik moest hem dan toch wel geel graag hebben! Deze week heb ik hem dan toch besteld en natuurlijk direct gebruikt. En dat gaat zeker niet de laatste keer zijn, ik heb nog veel meer ideeën!

Magical Mermaid, have you seen this amazing set already? I just love to check the new catalog over and over again, so many gorgeous new products! Off course I've seen this set when I put in my first order in June, but doubted and didn't order it. I really regretted that decission, I eventually just had to have this set! So when my new order came in this week, it was time to use it! And certainly not for the last time, got loads of ideas already!


De basis van deze kaart is op maat gesneden en gerild Soft Sky Cardstock. Daarop heb ik een stuk Water Color Paper geplakt, natuurlijk eerst kleur gegeven met Watercolor techniek. In verschillende kleuren, de bodem in Crumb Cake en daarna bestempeld met de leuke zeeschelpjes. Een beetje groen en verschillende kleuren blauw voor de bovenkant om het water te creëren. De planten geven de achtergrond een extra dimentie.

The base of this card is a piece of Soft Sky cardstock. I've used a piece of Watercolor Paper up front, after I gave it color ofcourse! I've used Crumb Cake on the bottom and stamped the fun sea shells over that. A bit of green and different colors of blue above that to create the water. The plants just give the background great effect.


De leuke tekst vind je natuurlijk ook in de set. Ik heb deze eerst gestempeld in 2 kleuren en daarna met een cirkel uit de Stitched Shapes Framelits gestanst. Vervolgens mijn favoriete onderdeel van deze kaart, de leuke zeemeermin! Onze jongste dochter was gefascineerd door deze prachtige dame! Ik heb haar ingekleurd met behulp van de Stampin' Write markers. Zowel het haar als de staart in verschillende kleuren. Daarna heb ik de staart een laklaagje gegeven met Glossy Accents van Ranger en met een beetje glitter bestrooid.

You can find the fun text in the set as well. I've stamped it in 2 colors and then run it with the circle from the Stitched Shapes Framelits through the Big Shot. Now we're coming to my most favourite part of this card, the cute mermaid! Our youngest daughter was really fascinated by this gorgeous lady! I've coloured her with the Stampin' Write markers. I coloured her hair and tail in different colors, then I put some Glossy Accents from Ranger and glitter on her tail.


Wat mij betreft is deze set voor de echte kaarten liefhebster een echte musthave! Dus niet twijfelen, hij is echt leuk! Ik zend deze kaart in naar de nieuwe challenge bij Match the Sketch deze week. Ik heb de sketch wel een kwart slag gedraaid.

I really think this set is a must have for the fanatic cardmakers under us! So don't doubt, it's really fun! I'm sending my card in to the new challenge at Match the Sketch this week. I've turned the sketch on his side.



Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!



Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50

6 opmerkingen:

  1. Ja!!!! Dit is echt een geweldige set. Ik ben verliefd :-)
    Prachtige kaart heb je ermee gemaakt! Heel mooi effect

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, En zo gaaf met dat beetje glitter, maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schöne Karte ist das geworden, die Farbwahl ist ja so genau meins ;-) vielen Dank für deinen Beitrag bei Match-the-Sketch und viel Glück bei der Verlosung! Viele Grüße von Fanny

    BeantwoordenVerwijderen