dinsdag 29 augustus 2017

Stampin with Liz Design: High Tide Card!

De laatste vakantiedagen zijn aangebroken van de meiden en ik moet eerlijk zeggen ik zie toch echt wel tegen maandag op wanneer ze weer naar school moeten. Eigenlijk al tegen morgen, dan zijn ze weer 3 dagen onder de pannen bij houtdorp. Een erg leuk initiatief en de meiden vinden het werkelijk prachtig, maar mama blijft weer alleen achter, snik, snik. Gewoon weer even wennen, maar ik geniet er altijd van wanneer ze heerlijk in huis zijn en je nergens voor op de klok hoeft te kijken. Geen sport, geen school, doe mij dat het hele jaar maar! Natuurlijk wel weer meer tijd om creatief bezig te zijn! Je vind dan ook weer nieuwe data voor Workshops en Koffie & Kaart ochtenden op de agenda!

The last days of summer vacation started for the girls and I must say I dread monday already when they will leave for school again. Actually tomorrow is the start for me, then they leave for 3 fun days organised in our town with all fun activities for the kids. They really love it, but mom will be left alone, snif, snif. Just need to get used to the normal routine again, but I just love it when they are at home and you don't need to be anywhere. No school, no sports, I would love that all year round! But it will give me more time to create again!


Voor deze kaart heb ik de High Tide set gebruikt. Ik heel wat kaarten voorbij zien komen met een zand ondergrond, water op de achtergrond, maar het leek mij vandaag leuk de vuurtoren eens op een andere manier te gebruiken. Heel erg CAS (Clean and Simple), met een fris en speel effect!

For this card I used the High Tide set. I've seen loads of cards on the net with sand on the bottom, sea and air on top, but I thought I'd use the lighthouse in a different manner today. Very CAS (Clean and Simple), but with a bright playful touch!


De basis van de kaart is in Whisper White Cardstock, in 2 lagen, de kaart en daar voorop opgehoogd met dimensionals de bestempelde laag. Daartussen zit een stukje Watercolor Paper dat achter de cirkel, die uitgestanst is, valt. Alle stempels vind je in de geweldige set. De rand is geprikt met de Paper Piercing Tool.

The base of this card is in Whisper White Cardstock, in 2 layers, the card it self and on top of that, a little bit higher due to dimensionals, the stamped layer. Between those there is a piece of Watercolor Paper, behind the circle that is cut out. All the stamps you'll find in the amazing set. The sides are done with the Paper Piercing Tool.


Met deze kaart wil ik graag weer mee doen bij TGIF Challenges deze week. Mijn kaart van vorige week mocht winnen in hun challenge, yeah! Je vind deze direct onder deze post, de schattige kaart met het varkentje.

I'd like to enter at TGIF Challenges with this card this week. My card from last week won over there, yeah! You'll find my card directly under this post, the cute one with the piggy.


Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!





Product List
Circles Collection Framelits Die
Circles Collection Framelits Die
[130911]
€ 33,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00

10 opmerkingen:

  1. Weer een super mooie kaart, Linda.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave kaart! Mooi!
    Hoer is de school gisteren weer begonnen. Ik had verwacht dat het me zwaar zou vallen om weer in het ritme te komen, maar wonder boven wonder ging het allemaal heel soepel. Geniet jij nog maar even van de laatste vakantieweek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Meestal pak je het ritme zo weer op he, maar toch kijk ik er wel tegenop, vind dit heerlijk. Ga er idd nog even van genieten.

      Verwijderen
  3. mooie kaart, en gefeliciteerd met je winnende kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Another gorgeous card this week! Thanks for all of your amazing submissions lately to the TGIF Challenges blog. We LOVE seeing your work.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card! Love the layout and colors! Thanks for joining us at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my! What can I say Linda? You are always creating beautiful projects. I am always so happy to see you sharing them with us over at TGIF Challenges. This one is going to my pinterest board for sure. Thank you again! 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you all! You're to nice all! Just love playing along at TGIF's!

    BeantwoordenVerwijderen