vrijdag 18 augustus 2017

Stampin with Liz Design: A Little Wild Card!

Ik ga vandaag A Little Wild, haha, ik moet toch stiekem wel een beetje lachen om de naam van deze super schattige stempelset van Stampin' Up! In deze prachtige set vind je 3 ontzettend schattige diertjes, voor mijn kaart van vandaag heb ik het lieve olifantje gebruikt.

I'm going A Little Wild today, lol, I can't help but laugh a bit about the name Stampin' Up gave this overly cute stamp set! You'll find three oh so cute animals in this set, I used the sweetest elephant on my card of today.


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de kaartjes die je vind in de Bundle of Love Memories & More Card Pack. Zeker niet alleen aanschaffen wanneer je van Project Life houd, de design kaartjes zijn ook zo leuk te gebruiken voor een kaart!

For today's card I used the cards you can find in the Bundle of Love Memories & More Card Pack. Don't just but his fun card pack if you only like Porject Life, the design paper cards are also so much fun to use on a card!


Ik ben uitgegaan van de leuke sketch die je vind in de lopende challenge bij Match the Sketch. Heerlijk om een uitgangspunt te hebben.

I took the sketch from the new running challenge at Match the Sketch for this card. Just great having a starting point.



Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!





Product List
Aqua Painters
[103954]
€ 21,00

9 opmerkingen:

  1. Mooi! Is inderdaad een leuke set.
    Ik zie glimmertjes op het lichtblauwe kaartje / papier. Zelf gedaan of zitten die er al standaard op?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marlieke! Er zitten witte stipjes op het lichtblauwe kaartje, zo vind je deze in de set!

      Verwijderen
    2. Dank voor je reactie, weten we dat ook weer :-)

      Verwijderen
  2. Aaah....wat een schatje. Super mooie uitwerking van de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So so cute! I love your card! Thanks for playing with us at Match the Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen