zaterdag 19 augustus 2017

Stampin with Liz Design: Message in a Bottle Card!


Voor diegenen die mij inmiddels een beetje kennen, weten dat ik ontzettend graag aan challenges mee mag doen. Zo leuk om te zien wat iedereen maakt met een zelfde uitgangspunt. Ik vind dat altijd een hele uitdaging. Zeker één van mijn favoriete challengeblog is die van Global Design Project en deze week vieren zij het feit dat ze met de 100ste challenge al weer van start zijn gegaan! Ik hoop natuurlijk op nog veel meer fantastische challenges daar!

For those who know me a little in the mean time, know that I really like to play along at challenges. So much fun to see how so many people create different things on a same topic. One of my most favourite challenge blogs is definitely the Global Design Project and this week they are celebrating their 100th challenge! I hope many more great challenges will follow there!


Voor deze speciale challenge kun je kiezen om een kaart te CASE'n (Copy and Share Everything) van een design team member. Ik heb de prachtige kaart van Jessica Williams gekozen.

I chose the gorgeous card of design team member Jessica Williams to CASE (Copy and Share Everything.
 

Met een Crumb Cake basis heb ik de kaart vervolgens opgebouwd met een stuk Berry Burst Cardstock met daarvoor Watercolor Paper. Hierop heb ik met 3 kleuren inkt een achtergrond aangebracht. Daarvoor opgehoogd met dimensionals de super schattige kleine zeemeermin uit de Message in A Bottle stempelset.

With a Crumb Cake base a builded this card up with than a piece of Berry Burst Cardstock and up front Watercolor Paper. I coloured that with 3 different inks. On top of that you'll find the cutest little mermaid ever from the Message in A Bottle stamp set.

Ondanks dat de kaart erg CAS (Clean And Simple) is gebleven, springen de kleuren er toch echt uit! Wat mij betreft op naar nog veel meer leuke challenges!

All though the card stayed very CAS (Clean and Simple), the colors do really pop! If it's up to me, let's go for many more fun challenges!




Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!




Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50

4 opmerkingen: