zaterdag 12 augustus 2017

Stampin with Liz Design: Oh So Eclectic Card!

Terug van weg geweest! Na een heerlijke vakantie in Frankrijk zijn wij weer thuis, home sweet home! Ik vind vakantie heerlijk, maar thuis komen misschien nog wel fijner. Een gewoontediertje denk ik, ik vind het heerlijk om mijn vaste ritme te hebben. Maar Frankrijk was zeker mooi, we hebben veel kastelen gezien en zijn een weekje aan de kust geweest. Prachtig! Maar natuurlijk snel tijd voor een kaart!

I'm back! Miss me already? We've enjoyed a great vacation in France, but were home again! I love a good vacation, but probably love coming home again even more. It's all in the daily habits I guess, just love doing my own thing at home. But France was really beautiful! We saw a lot of castles and spent a week at the coast. Just stunning! But of course now time for a card!


Voor de lopende challenge bij Match the Sketch heb ik deze kaart gemaakt. Met de prachtige stempelset Oh So Eclectic natuurlijk. Ik vind de bloemen die je uit kunt stansen en de plusjes zo leuk, daar kun je alle kanten mee op! Met een basis van Crumb Cake Cardstock en een voorkant van Watercolor Paper is deze kaart daarna gekleurd en opgebouwd. Heel simpel, maar oh zo leuk!

I made this card for the new challenge at Match the Sketch. With the gorgeous set Oh So Eclectic. Just love the thinlits flowers and the little crosses that you'll find in the stamp set. With a Crumb Cake base and a watercolor front I coloured and built this card. So simple, but so much fun!


Hebben jullie ook al van een fijne vakantie genoten? We hebben wel wat regen gehad, het was geen super zonnig weer, maar af en toe zaten er lekkere momentjes tussen en we hebben ons prima gered.

Did you enjoy a nice vacation as well? We had some rain though, no really sunny weather, but it had it's moments. We enjoyed our selves anyways.




Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!




Product List

2 opmerkingen:

  1. Vielen Dank für deine Teilnahme bei unserem Sketch und viel Glück bei der Verlosung und für die Wochenchallenge. Eine tolle Karte hast du gemacht, unser Sketch wurde super umgesetzt, vielen Dank. Liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen