vrijdag 9 maart 2018

Stampin with Liz Design: My Little Guitar Hero!

In de Sale-A-Bration aktie van dit jaar vind je een leuke stoere stempelset met onder andere een leuke gitaar. Ik ben inmiddels al weer moeder van een tiener, jeetje, waar gaat de tijd toch snel! Onze tiener is onlangs begonnen met gitaar spelen. Hieronder een foto die gemaakt is na haar eerste les, dat is natuurlijk het bewaren waard!

You can find a sturdy stampset in this years Sale-A-Bration action, with among other stamps a guitar. I'm now al ready a mother of a teenager, how fast did the last few years went by! Our teenager recently started playing guitar. This picture was taken after her first guitar lesson, a moment to capture of course!


Ik scrap erg graag op A4 formaat, ik vind het erg fijn werken en stiekem ook mooier dan de bredere layouts en wat ik erg fijn vind, het bergt veel makkelijker op. Een gewone map voldoet dan ook al. Ik heb voor deze layout voor een Whisper White achtergrond gekozen en die bestempeld met de gitaar. Ik heb wat tekst aangebracht en slechts een klein randje design papier. Heerlijk neutraal, maar toch erg stoer! 

I love scrapping on A4 paper, I like how it works for me and find it more appealing than the larger layouts. But what I mostly like about it, is the fact that it's way easier to organise. A normal map will storage your layouts. I choose for a Whisper White background which I stamped the guitar on. I added some text and just a little piece of Design Paper. Simple, clean and still a bit sturdy!


Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

Thanks for visiting, see you next time!






Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00

1 opmerking:

  1. Erg mooie layout geworden, Linda.
    En dan toch een beetje stoer, ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen