maandag 9 april 2018

Stampin with Liz Design: On Stage Utrecht!

Afgelopen zaterdag was het On Stage evenement van Stampin' Up! in Utrecht! Twee keer per jaar organiseert Stampin' Up! een geweldig evenement bedoeld voor demonstratrices. Eén groot feest, compleet met workshops, presentaties, kadootjes en natuurlijk alle nieuwe scoops! En yes, ik heb de nieuwe catalogus mogen ontvangen!!!! Ik kan natuurlijk nog niet teveel verraden, maar wel dat er weer zoveel leuke, nieuwe dingen in staan!!


Ik ( midden achterste rij) heb mij werkelijk ontzettend vermaakt! Wat ik al een tijdje wist, maar nog niet mocht delen, is dat ik een nieuwe stempelset mocht laten zien tijdens een presentatie! Heel spannend, ik presenteer zeker niet dagelijks voor een hele grote groep mensen op een podium, haha, maar wat een kans om eens mee te maken! Deze foto is genomen met de 7 andere dames die uitgekozen waren om ook te mogen presenteren, heel leuk om jullie ontmoet te hebben!


On Stage vond dit jaar plaats in het Van der Valk hotel Utrecht, een prachtige locatie! Hier zie je het podium waarop ik de nieuwe stempelset Varied Vases met bijhorende pons, de Vases Builder pons met het publiek mocht delen! Natuurlijk heb ik een paar prachtige voorbeelden ter inspiratie gemaakt met deze set, 26 april plaats ik ze hier op mijn blog voor jullie in een extra Artisan Bloghop.


On Stage had ik eigenlijk zelf nog niet eerder mee mogen maken, dus voor mij dubbel spannend, vergelijkingsmateriaal voor mijn presentatie had ik dus helemaal nog niet, maar wat geweldig om mee te maken! En wat zijn we verwend door SU! Ik heb werkelijk zo veel geweldige spullen mee naar huis mogen nemen, net kerstmis! Een aantal prachtige nieuwe stempelsets en een pons, een leuke tas gevuld met goodies en wat wel erg leuk is, een eigen Stampin' Up! lichtbox! Bedankt Stampin' Up! voor deze geweldige ervaring en alle nieuwe goodies!


Geniet hieronder mee van een impressie van dit feestelijke event! Extra feestelijk natuurlijk, Stampin' Up! bestaat dit jaar namelijk al 30 jaar!


Wil jij ook graag een keer zo'n event bijwonen? Stap dan in als demonstratrice bij Stampin' Up! Natuurlijk geweldig om te doen, winkel zelf standaard met korting of maak van je hobby je werk! Allemaal heel vrijblijvend, lukt het niet (meer) om je kwartaalomzet te halen (300 CSV), stopt je demonstratorschap voor het moment gewoon. Later kun je natuurlijk indien gewenst, zo weer opnieuw instappen. Leer nieuwe mensen kennen door je hobby, ontvang alle nieuwtjes als eerste en doe mee met On Stage! Wil jij meer weten? Laat het mij dan weten!

En dan, tromgeroffel, alvast de voorkant van de nieuwe jaarcatalogus!! Met al het nieuwe, moeten we helaas ook afscheid nemen van enkele oude producten. Je vind ze op de volgende retired lijsten en zijn nu nog te bestellen zolang ze op voorraad zijn. Wees er dus nog snel bij als er iets tussen zit wat je graag wilt hebben, deze producten komen niet terug! Jaarcatalogus lijst klik hier, voor de lente/zomer catalogus klik hier. De ervaring leert dat het snel gaat, op = op, dus wees er snel bij!


Hieronder alvast een voorproefje van al het nieuwe leuks dat je in deze catalogus gaat vinden! De lijst is lang, geniet er van! Foto's zijn gemaakt met de telefoon, en helaas van iets mindere kwaliteit, tijdens On Stage en zijn van alle Display borden waarop de nieuwe goodies gestalt zijn. Dit is natuurlijk nog lang niet alles wat je in de catalogus vind, maar alvast een impressie! Ik heb mijn favoriete items al gezien voor dit jaar!!






























Veel kijkplezier alvast gewenst! De jaarcatalogus gaat online op 1 juni! Het is dus nog even wachten, maar het is zeker de moeite waard!




2 opmerkingen:

  1. Wauw...dat ziet er allemaal super gaaf uit, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was ook allemaal ontzettend gaaf! De nieuwe catalogus staat weer bomvol met prachtige nieuwe dingen!

      Verwijderen