zaterdag 21 april 2018

Stampin with Liz Design: Love What You Do Card!

Love What You Do, wat een geweldige naam toch voor een stempelset! Mijn uit de hand gelopen hobby als demonstratrice voor Stampin' Up! voelt namelijk precies zo, I love what I do! Hoe leuk is het toch om van je hobby je werk te kunnen maken! Ik ben heel eerlijk ingestapt als demonstratrice om zelf met korting te kunnen shoppen, dat is natuurlijk ook helemaal prima, maar toch is daar in de loop van de tijd heel wat in verandert! Van het geven van workshops tot een presentatie geven op On Stage, ik heb al heel wat leuke dingen dank zij Stampin' Up! mogen beleven!

Love What You Do, what a teriffic name for a stamp set! What started as a hobby as a demonstrator for Stampin' Up, feels exactly like that, I love what I do! How amazing is it to earn a living doing something you love! Hnestly, I just started as a demonstrator to shop with benefits, which is of course totally fine, but a lot has changed in the mean time! From giving workshops to presenting at On Stage, I've had so many nice experiences thanks to Stampin' Up!


Deze week kon je op mijn blog al een bloghop vinden van het Artisan Design Team waarbij deze stempelset centraal staat. Prachtige voorbeelden komen daar al voorbij, dus indien je de hop gemist heb, snel nog even doen! Vandaag laat ik jullie graag nog wat extra inspiratie zien! Ik ben dit keer niet aan de slag gegaan met het prachtige bijpassende Design Papier, maar laat jullie graag zien wat er nog meer mogelijk is!

This week you can find an amazing bloghop from the Artisan Design Team on my blog, where all the team members showed some great inspiration with this stamp set! If you haven't hopped al ready, make sure you do! Today I'd like to share some extra inspiration with you! I didn't use the amazing Design Paper from the suite, but I'd like to show you a different style!


Beide kaarten hebben een basis van Whisper White Cardstock. Voor mijn eerste kaart heb ik een design papier gebruikt in zwart met witte strepen, of wit met zwarte strepen, haha, en daar voorop een cirkel geplaatst die ik met spons en inkt gekleurd heb. De prachtige tekst en de bloemen komen uit de set.

I've used a base from Whisper White Cardstock for both cards. For my first card, I used the black and white design paper with a circle up front that I've coloured with ink and sponges. The gorgeous text and flowers are from the stamp set.


Voor mijn tweede kaart heb ik een zwarte cirkel gebruikt met de tekst in wit embossingpoeder en de achtergrond van de kaart gekleurd met behulp van een spons en inkt. Bijna therapeutisch om te doen, heerlijk! De bloem ook, deze heb ik vervolgens uitgeknipt.

For my second card I placed a black circle with white embossed ink on my card. I coloured a background totally with ink and sponges, almost therapeutic to do, I love it! The flowers also, after coloring I fussy cutted them.


Heel erg veelzijdig dus! Wil jij ook graag met deze stempelset aan de slag? De set is in een pre-order te bestellen vanaf 1 mei! Dat is dus al eerder dan de nieuwe catalogus uit gaat komen! Je kunt in deze pre-order periode een aantal bundels bestellen, met korting natuurlijk als bundel en free items! Let wel, deze set wordt in de catalogus niet als bundel aangeboden. Wil jij deze set dus nog met korting shoppen, wees er dan snel bij! De aktie loopt tot 31 mei as. Wil jij graag instappen als demo? Bestel deze set dan in je starterspakket! Ik zend mijn kaarten graag in naar de lopende challenge bij Global Design Project van deze week!

Very versatile it is! Would you like to order this set? You can order this set in a pre-order starting the 1st of May! So even before the new catalog will be there! You can order a few bundles in the pre-order period, and you get free items! Get it while you can though! The bundles will not be in the new catalog, the pre-order option ends 31 May. Would you like to join as a demo? Then order this set in your starting kit! I'm sending these cards in to the running challenge at Global Design Project!


Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!










2 opmerkingen:

  1. Was een paar dagen niet in de gelegenheid om te reageren, maar wat een prachtige kaarten heb je op je blog gepost, Linda. Stuk voor stuk zijn het juweeltjes, erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen